Ghicește de unde sunt aceste imagini satelitare

           Agenția Spațială Europeană ne pune la dispoziție un filmuleț cu imagini satelitare extraordinare ale unor regiuni de pe Pământ. Aveți la dispoziție 3-4 secunde să recunoașteți fiecare regiune, înainte să vi se ofere răspunsul. Bineînțeles, puteți opri videoclipul dacă vreți să vă gândiți mai mult. Eu am recunoscut 8 imagini (fără a pune ”pauză”). Tu câte ghicești?
 

___
Dacă ți-a plăcut acest articol, mă poți susține pentru munca depusă printr-o donație.

de Ionuț T.
27.02.2015

13 comentarii:

  1. Mai tii minte stirea asta : http://geografilia.blogspot.ro/2013/08/patru-medalii-dintre-care-trei-de-aur.html ?
    I'm one of them :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cosmina Manea sau Cosmina Albulescu? Chiar nu am știut... Multă vreme am crezut că cel care îmi comentează pe blog cu pseudonimul ”Coss” este Costin din Suceava, de asemenea olimpic internațional. :)) Felicitări pentru performanță. Am participat și eu o dată la proba de baraj, dar fiind praf la Limba Engleză am înțeles cerințele anapoda... .))

      Ștergere
  2. :) Imi place mult siteul si atitudinea legata de reliegie. Keep goinig !

    RăspundețiȘtergere
  3. 5 :D la unele am rămas puțin surprins recunosc. Fals-colorul mereu induce puțin în eroare dar oferă totodată o imagine inedită asupra locurilor pe care crezi că le știai. Fain exercițiu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, fals-colorul poate dezvălui și alte aspecte ale frumuseții peisajului, ascunse de obicei în culorile naturale.

      Ștergere